2015. január 20., kedd

Hogyan készítsünk: telótokot?

Ez lesz egy kis sorozat!

Telótok:

Hozzávalók:
-vastag papír
-szép anyag
-ragasztó
-kétoldalas ragasztó
-olló

Elkészítés:

Én már elkészítettem magamnak mielőtt lefotózhattam volna az elkészítését. :( :)
Mérd ki a telódat "kétszer" + 1 cm a papíron! Ezt ahol behajlik nyomkodd meg, hogy olyan legyen mint egy könyv...
Az anyagból vágd ki azt a méretet ami a kis papírodé! Vagyis a telótok méretét, és ezt az anyagot ragaszd rá a papírra Pritt ragasztóval, ami nagyon jól ragaszt!
Ezután már csak a kapcsolót kell elintézni...
Van egy olyan fajta kétoldalas ragasztó, hogy hosszúkás, erős és nyúlós. :P :D
Ezt bevontam egy kis anyaggal. (Olyannal mint a telótokot.)
Ezt pedig ráragasztottam a tokra egy másikfajta, átlátszó, kétoldalas ragaccsal...így:
Ja! és a belsejébe is tegyetek egy kis anyagot, hogy a teló ne karcolódjon! Nekem van egy szilikontokom, úgyhogy a ragacs nem teszi tönkre a telefonomat! :)















Ez az enyém: kicsit rosszul sikerült, de szerintem jó lett...































Jó munkát! Csao!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése