2015. január 5., hétfő

A rendőr titka 10. fejezet

10. A rendőr titka

Már eltelt két hét és Reni megkapta a laptopot. Nagyon örült neki, de még mindíg nem tudta a rendőr titkát.
Egyik nap a papírokat intézte, amint a kezébe akadt valami...

                                                                             ***
A fiúk már valahogy megbarátkoztak a szakáccsal. Nagyon finomakat tudtak főzni, és egyik nap Klári néni megengedte, hogy ők főzzék meg a vacsorát.
-Nagyon finom ez a sült krumpli! - nyalogatta a száját Emily.
-Én pucoltam! - jelentkezett Miki.
-És én sütöttem! - kiáltott Dani.
-És a húst? - kérdezte Reni.
-Azt mindketten. - kacagtak a fiúk.
-És te Reni? Hogy megy a munka? - kérdezte Klári néni.
-Jól megy - mondta Reni unottan.
-Nincs semmi érdekes benne?
-De van! - kiáltotta. Azt még el sem mondtam, miért akarok olyan közel kerülni a főrendőrhöz!
-Na mondd!
-Van egy titka!
Mindenkinek elállt a lélegzete...

***

Reni fojtatta:
-Egyik nap egy papírt találtam az asztalomon. Megnéztem. Egy igazolás volt, hogy a főrendőr igenis főrendőr. De a lap alján volt valami. Valami ami nagyon érdekes! A főrendőr nem tud bilincs nélkül elfogni senkit!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése