2014. december 13., szombat

A rendőr titka 7. fejezet

7. Első nap a rendőrségen

Másnap a kis csapat elindult a rendőrségre. Korán mentek, hogy el ne késsenek.
-Akkor mégse játszhatunk a játékaimmal. -szontyolodott el Emily.
-Ne bánkódj nem leszünk ott egész nap. :) -szólt Reni.
-Meddig lesztek?
-Ameddig a főrendőr azt nem mondja, hogy mehettek. És mi megmondjuk, hogy hívja fel Rudi bácsit. -mondta Miki.
-Jó vicc! -kezdte Rudi bácsi. -Azt hiszitek, hogy nekem nincsen dolgom? -kérdezte.
-De akkor, hogy jöjjünk haza? -kérdezte szomorúan Dani.
-Jó csak vicceltem. Elhozlak titeket.
Megérkeztek. A rendőr már várt rájuk.
-Jól van gyerekek! -mondta. -Mit szeretnétek csinálni?
-Én nagyon szeretnék a rendőr bácsival dolgozni! -kiáltotta Reni.
-Jól van kislány. Hogy hívnak? -kérdezte.
-Én Reni vagyok ők pedig a barátaim: Miki és Dani.
-Reni te akkor a papírokat fogod rendezni. Látom a szemedben, hogy jó titkárnő lehetnél. Ti pedig fiúk, segítsetek a konyhán! (Mivel ez rendőrképző is volt és a diákokat etetni is kellett.)
A gyerekek örültek a feladatoknak, és máris beszaladtak az ajtón.

Remélem tetszik ez a könyv! Ha igen olvasd el majd a többi részét is! Még csak ezt olvasod elsőnek? Görgess lejjebb és megtalálod a többi fejezetet is. :) Jó olvasást és szép napot kíván: Mai Kisasszony! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése