2014. december 10., szerda

A rendőr titka 3. fejezet

3. Emily, a piacos lánya

A három barát elindult, hogy felkeressék a rendőrséget. Megkérdezték az egyik piacárust, hogy merre van.
-Hát az elég messze. -mondta. A piacon át kell menni az körülbelül 100 meseföld (1 meseföld 0,5 km) -Ha megvárjátok amíg befejezem az árulást akkor el tudlak titeket vinni a Traffommal. (a Traff az egy nagyon jó autó a mesémben)
A gyerekek beleegyeztek. Bementek a sátorba. Ez a piacos zöldségeket árult. A pult mögött egy kislány ült. Egyidős lehetett a gyerekekkel.
-Ki ez a kislány? -kérdezte Reni.
-Ő a kislányom, Emily. -mondta a piacos.
-És magát, hogy hívják?
-Én Rudi bácsi vagyok.
-Én Reni vagyok. Ők pedig a barátaim: Miki és Dani.
-Emily körbevezet titeket a boltomban. Mindent megnézhettek, de ne lopjatok el semmit! -mondta szigorúan Rudi bácsi.
Emily engedelmeskedett apja szavának. Felállt a székéből és félénken elmosolyodott.
-Gyertek utánam! -mondta szelíden. -Ez itt a répa helye. Én nagyon szeretem a répát. És ti?
-Hát, Dani nem szereti, de mi ketten igen! -szólt a hasát simogatva Miki.
-Mikiről tudni kell, hogy nem egy fogyókúrás teremtés. -mondta kacagva Reni. :)
-Ha tovább megyünk még számtalan zöldséget láthatunk. Ehettek egy-egy répát.
-Köszönjük Emily. -szólt hálásan Reni. -Már nagyon éhesek voltunk.
-Dani! Neked pedig itt egy karalábé, ha szereted. -mondta Emily.
-Igen, szeretem. Köszönöm. Már azt hittem, hogy nem ehetek semmit. -szólt mosolyogva Dani.

                                                                       ***

-Gyerekek! -kiabált Rudi bácsi.
-Gyerekek, indulunk!
A gyerekek feltápászkodtak az ülőhelyükről és beültek a Traff-ba.
50 meseföld múlva Rudi bácsi megszólalt: Mi ebben a házban lakunk. Emilynek az a szobája. -mutatott az egyik ablakra.
-Szeretnél hazamenni, kicsim?
-Nem papa. Itt maradok a gyerekekkel.
Rudi bácsi megkérdezte, hogy honnan jöttek. Dani azt füllentette, hogy meghaltak a szüleik és itt kószának már rég óta.
-Szeretnétek nálunk lakni egy ideig? -kérdezte.
-Nagyon szeretnénk!!! -kiáltottak a gyerekek. -Nagyon örülnénk!
Rudi bácsi gyorsan hajtott és hamar odaértek a rendőrségre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése