2014. április 2., szerda

Receptkedd: pirospaprikás túrókrém

Ezt anyukám, én és apukám nagyon szeretjük, de a tesóm nem. Pedig nagyon finom.:)
 Kenyérre kell kenni. Mi úgy hívjuk: körözött.:) Leírom hogyan készítheted el a túrókrémet.:

Hozzávalók:
1 fél hagyma
1 kiskanál pirospaprika

1 kiskanál darált köménymag
30 dkg túró

Elkészítés:
Reszeld le a hagymát és add hozzá a pirospaprikát, a sót és a köménymagot.
Ezeket keverd össze a túróval.
Már kenheted is kenyérre. Nagyon finom.:)

Jó étvágyat!:)


3 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem a körözöttet, csak a köménymagot csalom ki belőle, mert azt nem. Rég készült, mert anno Madármályva sem szerette, de most megkérdeztem tesz vele egy próbát újra. :)

    VálaszTörlés
  2. A köménymagot mi úgy vesszük meg, hogy már le van drálva. :)
    én is nagyon szeretem.:)

    VálaszTörlés