2015. február 19., csütörtök

A furcsa magánnyomozó 9. fejezet

9. Titkok felfedezése

Reni még nézelődött egy kicsit a néni házában, aztán átment a konyhába.
-Mindjárt készen vagyok! - mondta a néni. Nem kérsz egy kis teát, mégis?
-Nem, köszönöm. Csak vizet és kekszet kérek!
-Oké. - mondta a néni.
Reni visszament a nappaliba.
-Nézelődök egy kicsit. - gondolta.
-Na, készen vagyok. - jött ki a néni a konyhából.
-Megkérdezhetném, hogy hogy hívják magát? - kérdezte Reni.
-Én Irén néni vagyok. Miért?
-Hát. Minden nyom és szó fontos! - kezdte Reni, és elmondta a nyomozását.
-Ó! - kezdte a néni. Én erről nem is tudtam, hogy Béla az én tudtom nélkül mindenféle másvilágokba jár. (Reni persze nem mondta, hogy ő is az ember világból származik, és nem mondta el a néninek, hogy hogyan lehet oda eljutni!)
-Én majd kinyomozom, hogy mi itt a titok! - kiáltott Reni. Nem kell segítség!
-Rendben! Turkálhatsz az iratai között is, de kérlek ne vigyél el semmit a tudtom nélkül! - mondta a néni.
-Rendben. Mindig értesítem a fejleményekről.
Reni bement Kiss Béla irodájába. Tele volt papírokkal és számítógépekkel.
-Hol is kezdjem? -kérdezte Reni önmagától.
Reni még pakolászott az iratok között, amikor suttogást és motoszkálást hallott a nappalból:
-És akkor csak bekopogott épp mikor indulni készültem utánad. - hallotta Reni
-Ó, akkor tényleg nem kellett volna egyedül hagyjalak! - hallotta Reni egy férfi hangját.
Reni tudta, hogy ez a hang nem tartozhat máshoz csakis Kiss Bélához!
-Valamit tenni kéne ezzel a lánnyal különben nagy bajban leszünk! - suttogta Kiss Béla felesége.
-Hol van most? - kérdezte Kiss Béla.
-Az irodában. Turkál az irataid között!
-Gyorsan cselekednem kell! -gondolta Reni. Kopogtatott a nappali ajtaján.
-Igen! - hallotta Reni Irén néni hangját.
-Khm, khm. - kezdte Reni. Nem találtam semmi különöset az i...á. Jó napot Kiss Béla!
-Szia, de honnan ismersz? - kérdezte Kiss Béla.
-Hát...öö...Irén nénitől. - és Reni kiszaladt az ajtón.
-Állj meg te kis...de Reni már nem hallotta hogy mit mondott Kiss Béla, mert már rég árkon bokron túl járt.

(Szóval Kiss Béla mégiscsak az igazi világba jár, de Reni majd tesz róla, hogy ez ne így legyen! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése